ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
CARTELLERA MUNICIPAL
Plaça de Tresorer/a - Comissió serveis
 
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
  • Concepte

    L'Ajuntament de Canet de Mar té la necessitat de cobrir per mobilitat funcionarial el lloc de treball de tresorer/a, que estarà no efectivament ocupat amb efectes del dia 1 de març de 2022, amb caràcter urgent i inajornable, de conformitat amb el que preveu l'article 84 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic i amb el procediment de comissió de servei establert en els articles 48 i 51 del Reial Decret 128/2018, d e16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional. 

  • Procediment
    Forma de provisió: lliure designació
  • Termini de presentació
    Presentació de sol·licituds fins al 16 de febrer de 2022.
  • Lloc de presentació d'instàncies

    Les persones interessades caldrà que presentin la seva sol·licitud per prendre part en la convocatòria en el termini de 5 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la data de publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.

    Es presentarà preferentment per via telemàtica, però també es podrà presentar i formalitzar a través d'un dels canals següents, al registre general de l'Ajuntament (c/ Ample, 11) o per qualsevol dels altres mitjans que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

  • Documents relacionats

    Anunci Comissió Serveis Tresorer/a

    Anunci Comissió Serveis Tresorer/a

    Fitxer: Anunci_DOGC_CS_tresorer.pdf

    Format: Acrobat-PDF
    Pàgines: 2
    Mida: 505.41 kB

^