Tel. 937 943 940 - Fax 937 941 231
canetdemar
L'Ajuntament de Canet de Mar té la necessitat de cobrir per mobilitat funcionarial el lloc de treball de tresorer/a, que estarà no efectivament ocupat amb efectes del dia 1 de març de 2022, amb caràcter urgent i inajornable, de conformitat amb el que preveu l'article 84 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic i amb el procediment de comissió de servei establert en els articles 48 i 51 del Reial Decret 128/2018, d e16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional.
Les persones interessades caldrà que presentin la seva sol·licitud per prendre part en la convocatòria en el termini de 5 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la data de publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.
Es presentarà preferentment per via telemàtica, però també es podrà presentar i formalitzar a través d'un dels canals següents, al registre general de l'Ajuntament (c/ Ample, 11) o per qualsevol dels altres mitjans que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Anunci Comissió Serveis Tresorer/a Fitxer: Anunci_DOGC_CS_tresorer.pdf Format: Acrobat-PDF |