Tel. 937 943 940 - Fax 937 941 231
canetdemar
A partir d'ara, per dur a terme els tràmits més llargs que es fan des de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament, caldrà demanar cita prèvia. L'Àrea de Comunicació i Atenció Ciutadana dóna informació de tots els tràmits i els serveis que es fan a l'Ajuntament, tant a nivell presencial com virtual. A banda de la part informativa, des de l'Oficina es gestiona el Registre general de la corporació, també tant de forma presencial com virtual i s'inicien els expedients que després es derivaran a les àrees i els departaments. Finalment, aquesta àrea gestiona completament els tràmits següents:
- Cementiri Municipal (canvi de nom / trasllats de restes / lloguers de nínxols / renúncies)
- Expedició de targes d'aparcament per a persones amb discapacitat
- Registre d'unions estables
- Cens d'animals de companyia
- Tinença d'animals potencialment perillosos
- Padró municipal d'habitants (altes, baixes, canvis i modificacions)
A partir d'ara, per tant de ser més àgils i donar una millor atenció, per aquests tràmits complets que es fan des de la OAC es donarà cita prèvia. Mentre no disposem d'un aplicatiu informàtic que permeti que es pugui fer directament a través d'internet, cal que demaneu hora al telèfon de l'Ajuntament 93 794 39 40 o bé a través de l'adreça electrònica canet.oac
D'aquesta manera s'evitaran cues innecessàries i es podrà donar una millor atenció ciutadana.