Tel. 937 943 940 - Fax 937 941 231
canetdemar
L'Oficina d'Atenció Ciutadana és l'espai físic i virtual on l'Ajuntament rep i facilita la informació corporativa i de serveis al públic en general. Els seus àmbits principals d'actuació són la Informació i la tramitació i el seu objectiu és facilitar la comunicació i la relació entre administració i administrat.
L'horari d'atenció al públic de l'Oficina és:
De dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores i dijous també de 17.00 a 19.00 hores.
Avís: La OAC no obrirà la tarda dels dijous compresos entre el 15 de juny i el 15 de setembre i les vigílies de festius.
Funcionaris habilitats Fitxer: Anunci_funcionaris_habilitats.pdf Format: Acrobat-PDF |
Cap accidental de l'OAC: Montserrat Rovira
Agents OAC: Susi Dalmau i Laura Pérez
correu electrònic: canet.oac