ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Secretaria
Oficina d'Atenció Ciutadana

L'Oficina d'Atenció Ciutadana és l'espai físic i virtual on l'Ajuntament rep i facilita la informació corporativa i de serveis al públic en general. Els seus àmbits principals d'actuació són la Informació i la tramitació i el seu objectiu és facilitar la comunicació i la relació entre administració i administrat.

L'horari d'atenció al públic de l'Oficina és:

De dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores i dijous també de 17.00 a 19.00 hores.

Avís:  La OAC no obrirà la tarda dels dijous compresos entre el 15 de juny i el 15 de setembre i les vigílies de festius.

Què fem des de la OAC:

  • Registre d'entrada i sortida de documents (presencial i electrònic).
  • Atenció directa al ciutadà (presencial, telefònica i virtual) i derivació a les àrees i departaments responsables.
  • Gestió del correu postal de la corporació.
  • Gestió del padró d'habitants (suport al departament d'Estadística).
  • Elaboració de continguts informatius puntuals (avisos, incidències ...)
  • Informació de tots els serveis municipals i derivació (si és possible) a d'altres serveis públics.
  • Informació de tots els tràmits que es poden fer a l'Ajuntament de Canet de Mar.
  • Tramitació inicial o completa dels tràmits assignats
  • Gestió administrativa del Cementiri Municipal

Funcionaris habilitats

Funcionaris habilitats

Fitxer: Anunci_funcionaris_habilitats.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 3
Mida: 155.03 kB

Dades de contacte

Cap accidental de l'OAC: Montserrat Rovira

Agents OAC: Susi Dalmau i Laura Pérez

correu electrònic:  canet.oac@canetdemar.cat

^