Tel. 937 943 940 - Fax 937 941 231
canetdemar
Dijous 25 de gener de 2018 es farà un Ple ordinari a les 20.30 hores a la Sala d'actes de l'Ajuntament, amb l'ordre del dia següent:
1. Aprovació, si s’escau, de les actes de les sessions del Ple municipal de data 30.11.17 i 19.12.17
2. Suspensió atorgament de llicències urbanístiques de parcel·lació de terrenys, edificació, reforma, rehabilitació o enderrocament de construccions, instal·lació o ampliació d’activitat o usos concrets i d’altres autoritzacions municipal connexes, destinades a clubs i/o associació de fumadors de cànnabis en tot el terme municipal de Canet de Mar
3. Aprovació definitiva modificació Ordenança municipal de subvencions a les entitats de Canet de Mar
4. Aprovació del conveni entre el Consell Comarcal del Maresme i l’Ajuntament de Canet de Mar per a l’ús i la gestió de les borses de personal d’àmbit comercial per ocupar llocs de treball de caràcter conjuntural, no estructural
5. Sol·licitud reconeixement compatibilitat d’un empleat públic per a l’exercici d’una activitat privada
6. Nomenament nou membre del Patronat de la Fundació Els Garrofers
7. Moció presentada pel grup municipal del PP per a la reclamació del finançament de la llar d’infants municipal
8. Moció presentada pels grups municipals del PP i el PSC en contra de l’increment de tarifes del transport públic
9. Precs i preguntes
Ple 25/01/2018 - acta retocada Fitxer: ple_180125.pdf Format: Acrobat-PDF |