Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
El programa Voluntaris per la llengua es torna a posar en marxa
PUBLICAT Dilluns, 26.05.2008
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic

atenció ciutadanaEl dia 16 de maig es va tornar a posar en funcionament el programa Voluntaris per la llengua, programa que va començar fa tres anys i que s´ha consolidat com un dels que més bé funciona, no només de cara a la llengua catalana, sinó també com a programa integrador de les persones nouvingudes.

Enguany s´han format deu parelles i com a novetat, podem dir que els hem posat una activitat de deures. Per contribuir més en la integració d´aquestes persones, els hem demanat que en una de les seves trobades vagin a comprar a la Plaça del Mercat i que ho facin, com no pot ser d´altra manera, en català.

Davant d´aquesta iniciativa, tant les persones que integren les parelles com els comerciants de la Plaça del Mercat s´hi han mostrat molt favorables i esperem que sigui la primera d´un seguit d´activitats que tinguin a veure amb el nostre teixit cultural, comercial i tradicional. A finals de juny, les parelles lingüístiques es tornaran a reunir per comentar l´experiència d´anar a comprar a plaça i intercanviar idees per poder fer les trobades més interessants i, perquè no, originals.

Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar
Tel. 937 943 940
Adreces correu