L´Ajuntament ha de cobrir una plaça d´auxiliar administratiu per l´Oficina d´Informació i Turisme, per termini de 3 mesos i amb una dedicació de 12 hores setmanals.
Els requisits bàsics són:
1. Ser ciutadà espanyol o tenir la nacionalitat d´algun estat de la Unió Europea. També podran participar la resta d´estrangers amb situació regularitzada d´acord amb la normativa vigent.
2. Haver complert 16 anys d´edat.
3. No patir cap malaltia ni defecte físic que impedeix l´exercici normal de la funció.
4. No incórrer en causes d´incapacitat i incompatibilitat, assenyalades a l´article 36 del Reglament de funcionaris d´Administració Local.
5. No tenir antecedents penals, ni haver estat separat de qualsevol administració pública, i no trobar-se inhabilitat per a l´exercici de funcions públiques.
6. Estar en possessió del graduat escolar, FPI o equivalent.
7. Estar en possessió del nivell C o superior de la Junta Permanent de Català. Els que no disposin d´aquest certificat hauran de superar la prova pertinent.
Les persones interessades en aquests llocs de treball podran presentar la seva sol·licitud en el Departament de Recursos Humans de l´Ajuntament de Canet de Mar, fins el dia 18 de juny.
Joaquim Mas Rius
L´alcalde
Canet de Mar, 11 de juny de 2007