ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
El canetenc Enric Mir guardonat a l´exposició nacional de filatèlia
PUBLICAT Dimecres, 11.11.2020
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic

filateliaEl canetenc Enric Mir Torrent ha estat un dels protagonismes de l' Exfilna 2020, una de les exposicions més importants i prestigioses, en l'àmbit estatal, sobre filatèlia. L'exposició, que s'havia de celebrar a la ciutat de Càceres (Extremadura) a finals del mes d'octubre, finalment es va fer en format virtual a causa de les restriccions actuals per evitar la propagació de la COVID-19.

Mir va participar en l'exposició amb dues col·leccions que van ser premiades. Per una banda, va aconseguir la medalla d'or amb la seva col·lecció de segells sobre el període revolucionar de Mèxic (1910 – 1920). I, per altra banda, va ser reconegut amb la medalla de vermeil per la seva col·lecció sobre la història postal d'Itàlia en el període d'ocupació Napoleònica (1796 – 1824).

En aquesta mateixa exposició, Mir també va ser reconegut durant la presentació del llibre "IV Volumen de Filatelia Tradicional" de l'editorial Nexo. Concretament, Mir va realitzar per aquesta publicació un article de 36 pàgines sobre l'estudi de segells clàssics de Mèxic entre els anys 1856 i 1882. Aquest llibre va ser reconegut amb la medalla d'or.

^