
Els dies 18 i 25 de novembre, de 17.00 a 18.30 hores es farà, en línia, aquesta formació, que organitza l'Àrea de Participació Ciutadana i s'adreça a les entitats i associacions locals. L'objectiu és orientar-les i donar-los eines per dur a terme tràmits a través dels canals digitals.
El taller d'ús del canal digital, que compta amb el suport de la Diputació de Barcelona, és farà en dues sessions en línia, distribuïdes de la manera següent:
Sessió1 - dimarts 18 de novembre
Identificadors Digitals
Persona Física (Certificat Idcat, IdcatMòbil, DniE, Cl@ve, Certificat FNMT)
Persona Jurídica (Certificats FNMT Representació)
Representacions (Representa, Apodera)
Parlem de Subvencions
Què és una subvenció
Tipologies (segons Descripció, segons àmbit territorial i segons finalitat)
Períodes (Presentació, Adjudicació, Justificació)
On trobem subvencions
Com ens presentem
Un cop adjudicat, què?
Com justifiquem?
Sessió 2 - dimarts 25 de novembre
Continuem parlant de subvencions (a partir d'on s'hagi quedat a la sessió anterior)
Com fer signatura de documentació? (Adobe Reader, Autofirma)
Cas Pràctic Simulat d’algun tràmit de subvencions
Notificacions Electròniques
Dubtes, qüestions, aclariments.
Les inscripcions ja són obertes i les podeu fer a través del formulari següent: Inscripció taller d'ús de canal digital - entitats Data límit: 18 de novembre a les 12.00 hores.