Dijous passat, 17 de juny, al voltant de dos quarts de dues de la tarda, la
Policia Localva ser alertada d'un accident en una obra del carrer Emília Domènec, a la zona de Castellmar.
A la parcel.la número 22 d'aquest carrer, on s'està construint un habitatge unifamiliar aïllat, s'havia produït un enderroc a l'interior d'una obra i un treballador havia quedat sepultat sota el formigó. Immediatament es van activar els serveis del 061 i els Bombers de la Generalitat.
Agents de la Policia Local es van traslladar fins al lloc dels fets i en arribar van comprovar com altres treballadors de la obra ja havien rescatat al treballador, que havia quedat sota el formigó amb què s'estava encofrant l'habitatge.
El ferit, J.M. J.G, de 23 anys i veí de Canet, va ser atès pels serveis sanitaris i traslladat amb posterioritat fins a l'Hospital de Calella, per ser tractat de les ferides greus que va patir en l'accident.
La Policia Local ha instruït diligències que han estat lliurades al Jutjat de guàrdia d'Arenys de Mar.
Informació publicada el dilluns 21 de juny de 2004