Aquest desembre és previst que s'iniciï un curs d'auxiliar d'infermeria en geriatria. És un curs de formació ocupacional subvencionat pel SOC (Servei d'ocupació de Catalunya) i el Fons Social Europeu, que s'adreça prioritàriament a persones aturades que estiguin inscrites a les oficines de treball de la Generalitat com a demandants d'ocupació.
Totes les persones que hi estiguin interessades es poden adreçar al Centre cívic i cultural Vil·la Flora en horari de 10.00 a 14.00 hores o bé poden trucar a Promoció Econòmica, al telèfon 93 795 46 25. Les places són limitades i hi ha uns requisits obligatoris d'accés, que us detallaran a Promoció Econòmica.
El curs d'auxiliar d'infermeria en geriatria té una durada de 340 hores lectives i 90 hores de pràctiques de perfeccionament professional. Per formalitzar la inscripció cal portar una fotocòpia del DNI, del full de l'atur i un Currículum Vitae.
El calendari previst, que és encara provisional, és del 14 de desembre de 2011 fins al 27 d'abril de 2012, de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores.
![]()
![]()
Consulteu tots els cursos que s'ofereixen a través del SOC, en aquest enllaç: