Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Les Botxes de Canet, a primera fila
PUBLICAT Dimecres, 14.09.2011
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic

Del 5 a l´11 de setembre de 2011 es va celebrar a Feltre, Itàlia, el Campionat del Món de Botxes. Els canetencs Daniel Guillem i Francisco Moreno, que es van proclamar Campions d´Espanya de Dupletes, van ser dos dels quatre participants de l´equip espanyol.

El Campionat del Món de Botxes ha tingut una participació rècord amb 37 països i 150 participants.

Francisco Moreno - BotxesDaniel Guillem - Botxes         Francisco Moreno                                                                                              Daniel  Guillem                                                                                         

D'altra banda, la canetenca Cristina Soler, actual campiona d´Espanya i tercera del Món, participarà al Campionat d´Europa Femení de Botxes, que es celebrarà del 14 al 17 de setembre  a Rogaska, Eslovènia.  Participaran 11 països. Del nostre estat es presentaran dues jugadores, la Cristina participarà en la modalitat de Tir de Precisió i Individual.

Cristina soler - Botxes      Cristina Soler

Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar
Tel. 937 943 940
Adreces correu