El 28 de setembre es farà la primera sortida al teatre a Barcelona. Cultura ens portarà fins al teatre Romea a veure Un fantasma a casa, una comèdia de Noël Coward, interpretada per actors força coneguts, com Mercè Comas o Carles Martínez.
Les entrades ja són a la venda. Les podeu comprar a Vil·la Flora, de dilluns a divendres de 10.00 a 13.00 hores. Tenen un cost de 28,50 euros per persona i inclouen l'entrada al teatre i el transport en autocar. Recordem que no es fan reserves per telèfon.
La sortida es farà el dia 28 de setembre, des de la parada de bus de Comediants a les 19.00 hores.
Cultura programa mensualment una sortida al teatre. Excepte els mesos de juliol i agost i gairebé sempre en dimecres, un autocar ens porta fins a Barcelona per gaudir d'alguna obra d'èxit que es representa als principals teatres de la ciutat. Així, aquesta temporada que va acabar al juny, es van veure obres com Coses que dèiem avui, Pel davant i pel darrera, Nit de Sant Joan, El misantrop de Molière o el Conte d'hivern de William Shakespeare.