Divendres passat la Policia Local i els Mossos d´Esquadra van detenir un home de 38 anys per presumpte tràfic de drogues.
La investigació iniciada per la Policia Local va evidenciar que a diversos domicilis de Canet hi havia molt de moviment d´entrada i sortida de persones, la qual cosa va fer sospitar els agents que es podria estar duent a terme una activitat delictiva. Així es va constatar i la investigació va acabar amb el registre de dos domicilis un al carrer Vall i l'altre al carrer Balmes, en una actuació conjunta de Mossos d´Esquadra i Policia Local. D'acord amb la informació facilitada pels Mossos als mitjans de comunicació, durant l'operació s'han comissat 5,4 grams de cocaïna i 155 euros.
Tot i que la Jutgessa no ha decretat presó per al detingut, l´obliga a presentar-se al Jutjat els dies 1 i 15 de cada mes.