Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
El càmping El Globo Rojo és un dels guardonats als Premis Turisme 2010
PUBLICAT Dimecres, 15.12.2010
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
Càmping El Globo Rojo

El càmping de Canet El Globo Rojo ha estat guardonat amb un diploma turístic a l'edició dels Premis Turisme 2010, que premia les empreses i els empresaris del sector turístic que, amb el seu esforç, han contribuït al desenvolupament del turisme a Catalunya.

El propietari del càmping, Josep Barangé, ha recollit el premi aquest dimarts 14 de desembre, de mans del president de la Generalitat en funcions, José Montilla. A l'acte, que s'ha celebrat al Palau de la Generalitat, s'han atorgat 23 guardons: 2 guardons d'honor, 1 guardó d'honor a títol pòstum, 10 medalles turístiques i 10 diplomes turístics.

Amb el guardó al càmping El Globo Rojo es vol reconèixer l'esforç que s'ha dut a terme en la seva transformació. És un càmping turístic de primera categoria, en el qual la família Barangé ha dut a terme una gran inversió en la millora de les instal·lacions sempre respectant el medi ambient. El càmping col·labora en el pla Rutes de la província de Barcelona, engegat per l'Associació de càmpings de Barcelona i també amb el Consorci de Promoció Turística Costa de Barcelona - Maresme. Aquest 2010, el càmping ha celebrat els seus 50 anys d'història.

Entre els altres guardonats hi ha l'empresa Vivahotel, SDH, SL, gestora dels Vilars Rurals, un projecte impulsat pel Grup SERHS, amb seu a Calella.

Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar
Tel. 937 943 940
Adreces correu