
Aquesta setmana s'ha tancat definitivament l'àrea d´emergència ubicada al polígon industrial Can Misser. El motiu és el mal ús que se n´estava fent. Es tracta d´uns espais pensats per abocar-hi les deixalles en moments puntuals però la realitat ha estat que s´ha fet servir sense mesura, s´hi ha llençat tot tipus de residus i a més a més els darrers mesos ha augmentat el nombre de persones que hi anaven a buscar ferralla i altres deixalles.
A causa de la seva ubicació, de molt fàcil accés amb vehicle, s´ha fet servir també per algunes empreses que hi abocaven grans quantitats de residus, quan les àrees són d´ús exclusiu dels particulars. Per tot això s´ha pres la decisió de treure'n els contenidors i tancar-la definitivament.
Ara queden operatives dues àrees d'emergència, la de la zona de l´aparcament de l´antiga caserna de la Guàrdia Civil i la pròxima a l´antic Hotel Carlos i a la pista de petanca de l'avinguda Maresme.