ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
S'incendia un petit tram del Rial de Sant Crist
PUBLICAT Dimarts, 20.01.2004
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic

Durant la tarda del passat dilluns 19 de gener, es va produir un incendi al Rial de Sant Crist de Canet.

Al voltant de dos quarts de vuit del vespre, un avís d'incendi va alertar la Policia Local. Quan els agents hi van arribar, van comprovar que al rial de Sant Crist s'estaven cremant uns matolls, pinassa i restes de poda.

Hi van intervenir els bombers de la Generalitat, que van sufocar les restes del petit incendi que va afectar la zona ajardinada d'una finca particular.

Segons els bombers, es desconeixen els motius que van provocar el foc i no es descarta que fos intencionat.

Bombers i Policia Local van comptar amb la col.laboració dels voluntaris de Protecció Civil i amb la Policia Local de Sant Pol. No es va produir cap dany personal.


Informació publicada el dimarts 20 de gener de 2004

^