
A partir del dimarts que ve, 23 de març i durant diferents dies d'abril i maig, més de 400 alumnes de les escoles de Canet, de tots els cicles educatius de primària, inicial, mitjà i superior, visitaran la Plaça Mercat.
Es tracta, un any més, de la campanya El mercat em cuida, que promou l´Àrea de Comerç de la Diputació de Barcelona juntament amb les àrees de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme i d´Educació i Infància de l´Ajuntament de Canet. Una campanya que pretén difondre els valors nutricionals dels aliments i el paper dels mercats en la consecució d´una alimentació saludable i equilibrada.
Els objectius generals del Mercat em cuida són:
Les escoles que hi participen són totes les que imparteixen primària a Canet: CEIP Misericòrdia, CEIP Turó del Drac, Col·legi Sta. Rosa de Lima i Col·legi Yglesias.
La visita al mercat vol posar en valor la compra quotidiana als mercats com a lloc de proximitat amb el producte i el venedor. Alhora es presenta com la finalització de tot el cicle d'aprenentatge que les escoles hauran dut a terme: treball inicial a l´aula, visita al mercat del poble, i finalment treball posterior un altre cop a l'aula.
Aquesta campanya no seria possible sense la col·laboració activa de l'Associació de Venedors de la Plaça Mercat, que atenen i responen totes les consultes i preguntes dels alumnes.
Trobareu més informació de la campanya a nivell provincial a través d'aquest enllaç web