
L'Ajuntament de Canet ha emès un comunicat en el qual tranquil·litza la població respecte la situació actual del complex esportiu H2O Canet.
Fa uns mesos que l'empresa constructora de l'equipament, Construcciones Riera s.a. va presentar concurs de creditors. Això no afecta però, el funcionament de l´equipament. La gestió és a càrrec de Canet Sport i la seva solvència està garantida.
Per aquest motiu, malgrat la situació de l´empresa constructora, que desitgem que sigui temporal i se solucioni favorablement, el complex esportiu municipal, amb totes les seves instal·lacions, material i activitats que ofereixen, seguiran funcionant amb normalitat donant un excel·lent servei als usuaris de Canet i de les rodalies.