
A partir del gener, el mercat setmanal tindrà més parades i, per tant, ocuparà un major espai al carrer. Així s'ampliarà pel carrer Josep Móra i el passeig de la Misericòrdia.
La Regidoria de Promoció Econòmica ha rebut moltes sol·licituds de paradistes que volien venir a Canet. Actualment les 40 parades que hi ha es troben distribuïdes en 294 metres lineals per la riera del Pinar i l'inici del carrer Josep Móra. Són parades majoritàriament del sector tèxtil. Ara s'ampliarà amb 37 parades més que ampliaran l'oferta de venda.
L'Ajuntament vol promoure l'activitat comercial i el mercat és un excel·lent espai de dinamització d'aquest àmbit. El passeig de la Misericòrdia és un indret apropiat per ubicar les parades del mercat perquè és cèntric, pròxim a la riera i també a l'aparcament de La Carbonella. És previst que aquesta ampliació sigui efectiva a partir del gener.