A partir del dimecres 6 d´agost, es canvia la senyalització de la plaça Busquets, la via Cannetum, la via Figuerola i la ronda St. Jordi amb motiu de les obres del servei d´abastament d´aigua. Quedarà afectada la plaça Busquets en sentit ascendent i la ronda St. Jordi en sentit descendent.
Tant els veïns de la plaça Busquets com els de la ronda St. Jordi que tinguin plaça de garatge, podran accedir-hi per un carril habilitat.
Durant les obres, l´accés al centre de la població o a via Figuerola, via Cannetum i l´autopista es farà pel carrer Cuba i la riera Gavarra i per un carril habilitat a la plaça Busquets, que continuarà per via Cannetum o via Figuerola.
Per evitar problemes circulatoris, els camions de grans dimensions no podran passar per aquest tram. Hauran de circular per la ronda Dr. Anglès, la ronda Dr. Manresa, el carrer Francesc Parera, el carrer Ramon de Capmany, el carrer Alcalde Fors i la ronda J. Anselm Clavé, fins a la nacional II, des d´on podran arribar a la zona afectada per les obres.