ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
La Policia Local i els Mossos d´Esquadra desarticulen un punt de venda de droga a Canet
PUBLICAT Dilluns, 21.07.2003
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
La Policia Local de Canet de Mar i els Mossos d´Esquadra van realitzar conjuntament, divendres a la tarda, una entrada i escorcoll amb autorització judicial en un domicili del carrer Misericòrdia.

Cap a les 20.30 hores, els agents van entrar al domicili esmentat i van detenir a J.G.M, de 40 anys i veí de Canet, per la seva presumpta participació en un delicte contra la salut pública.

decomís de drogues

A l´interior de la casa es va trobar una quantitat important de cocaïna en roca (de gran puresa), una vintena de paperines d´un gram preparades per a la venda, una bàscula digital, uns 5.000 euros i altres  estris que s´utilitzen per a la venda d´aquest tipus de substància (envoltoris de plàstic, precintes, etc.).


A principis de juny, la Policia Local va tenir coneixement de la suposada activitat il·lícita d´aquest veí. Aleshores van realitzar diversos controls i van detectar un moviment important de persones joves, principalment les tardes i les nits del divendres i el dissabte.

Això va motivar que la Policia Local es posés en contacte amb el Mossos d´Esquadra de la Comissaria d´Arenys de Mar i junts plantegessin al Jutge l´entrada i l'escorcoll.

Amb aquesta actuació s´ha eliminat un punt important de venda de droga a la nostra localitat. Durant el mes de febrer d´aquest any també se´n va eliminar un altre a l´Av. Maresme, on es van detenir dues persones que traficaven amb la mateixa substància estupefaent.

informació publicada el 21 de juliol de 2003

^