Aquesta setmana s'han detectat dues palmeres malaltes a Vil·la Flora, concretament al pati de l'escola Turó del Drac. Estan afectades per la plaga d'escarabat morrut que mata aquests arbres i que està sent molt agressiva a la nostra comarca.
Des de l'Àrea de Medi Ambient s'ha contactat amb el servei de sanitat vegetal perquè en faci la tala, ja que són arbres que no es poden salvar. La propagació de l'escarabat morrut és molt ràpida i l'única solució és la tala de la palmera afectada.
L'Ajuntament n'ha estat examinant d'altres de la mateixa zona i s'ha comprovat que no estan malaltes. L'escarabat no suposa cap perill per a les persones. Ataca directament el cor de l'arbre i per això, quan es detecta ja no es pot fer res per salvar-lo.