Un any més, la Casa museu Domènech i Montaner ha fet balanç de les visites rebudes. El 2007 ha estat un període amb moltes incidències, ja que s'ha fet la reforma de la teulada de la Masia Rocosa i per tant, s'ha hagut de tancar al públic durant mesos. La sala gran de la Casa Domènech, ha estat farcida d'exposicions, fins a un total de 9. I s'han restaurat algunes peces, dins un programa de la Diputació de Barcelona (imatge).
També ha estat un any de cessions. Algunes de les peces més interessants del museu han estat cedides gran part de l'any a d'altres exposicions i museus. Malgrat això el número d'assistents s´ha mantingut respecte d'altres anys.
Durant l´any 2007, la Casa museu ha tingut un total de 6.097 visitants.
Segons la seva procedència:
| Canet | 2.622 visitants | Província | 1.622 visitants |
|---|---|---|---|
Resta Catalunya | 782 visitants | Resta de l'Estat | 102 visitants |
Estrangers | 969 visitants |
Destaquem:
S´han fet nou exposicions que han tingut un total de 3.086 visitants:
| Gener/febrer | Educació, municipis i República | 159 persones |
|---|---|---|
| Març/abril | Fer arxiu: bocins d´història | 105 persones |
| Maig/juny | Rafael Masó i Valentí (1880-1935) | 684 persones |
| Juny/juliol | Transparències | 58 persones |
| Juny/juliol | Bonsais | 550 persones |
| Juliol | Pintura Golfa | 300 persones |
| Juliol | L´Arquitectura moderna a l´Amèrica llatina. 1950-1965 | 197 persones |
| Setembre | Nens, monstres, objectes i mestres | 255 persones |
| Octubre/novembre | Motius marians i mariners | 778 persones |
L´exposició que ha tingut més afluència de visitants ha estat Motius marians i mariners, organitzada com a cloenda dels actes del jubileu del Santuari de la Misericòrdia
Les peces cedides han estat:
Per als museus d'Estats Units: The Cleveland museum of Art de Cleveland i The Metropolitan museum of art de Nova York, quatre peces: Balustres i Maqueta del Palau de la Música de Barcelona, Plafó de guix de figura femenina amb càmera de la casa Lleó Morera de Barcelona i figura de gall de ferro del Cafè restaurant de l´Exposició Universal de Barcelona de 1888
Per a l´exposició de Comillas (Cantàbria), Preludio de la modernidad, quatre peces: Guix preparatori de la llinda de la porta de l´església de Comillas, dos guixos preparatoris de virtuts i dibuixos del Tetramorf del seminari.
Per al museu: Van Gogh museum d´Amsterdam (Holanda), una peça: Maqueta del Palau de la Música de Barcelona.