Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
David Díaz, nou caporal de la Policia Local
PUBLICAT Dilluns, 17.12.2007
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic

David Díaz Ramírez ha estat nomenat caporal de la Policia Local, després de superar les proves de promoció interna mitjançant concurs oposició dutes a terme les darreres setmanes.

La presa de possessió del nou càrrec es va fer dilluns passat a la sala de l'Alcaldia, davant l'alcalde Joaquim Mas, la regidora de Seguretat Ciutadana Coia Galceran, l'inspector Pere Nolla i el també caporal Jesús Martínez, assistits pel secretari de la corporació, Marcel.lí Pons.

Amb la incorporació de David Díaz al grup de caporals, la plantilla de la Policia Local, pel que fa a efectius del cos, queda de la manera següent:

  • 1 inspector
  • 4 caporals
  • 20 agents

caporal David Díaz

L'alcalde Joaquim Mas, David Díaz, la regidora Coia Galceran, l'inspector Pere Nolla i el caporal Jesús Martínez

Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar
Tel. 937 943 940
Adreces correu