Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Els serveis municipals de jardineria han retirat l'arbre caigut davant la Pulligan
Els jardiners municipals han treballat aquest matí per deixar de nou lliures la calçada i la vorera afectades.
PUBLICAT Dimarts, 06.10.2026
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Arbre Caigut

Retirat l’arbre caigut al passeig de la Misericòrdia

Ahir, cap a les 21 h, un arbre de grans dimensions va caure al final del passeig de la Misericòrdia, davant de l’antiga fàbrica Pulligan, afectant part de la calçada i la vorera.

La Policia Local es va desplaçar fins al punt i va balisar el carril de baixada per garantir la seguretat de la zona.

Aquest matí, els jardiners municipals han treballat en la retirada de l’arbre i la neteja de l’espai. Cap a les 12.30 h, la calçada i la vorera ja estaven pràcticament lliures i netes.

La intervenció permet recuperar la normalitat en aquest punt després de les afectacions provocades per l’episodi de pluges dels darrers dies.

Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar
Tel. 937 943 940
Adreces correu