
El Servei d’Acollida del Consell Comarcal del Maresme organitza, el dimecres 22 de juliol, dues sessions informatives adreçades a les persones que s’han presentat al procés de regularització extraordinària. Les trobades són obertes a la ciutadania de Canet de Mar i no requereixen inscripció prèvia.
Les sessions tenen com a objectiu resoldre dubtes i explicar quins tràmits cal seguir després d’haver-se presentat al procés de regularització extraordinària. S’hi abordarà l’evolució del procediment, l’admissió a tràmit, l’obtenció del certificat digital i la inscripció al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC), entre altres qüestions.
Dues sessions amb el mateix contingut
Per facilitar-hi la participació, s’han programat dues trobades en línia amb el mateix contingut:
Per participar-hi només cal accedir, a través de Google Meet, a l’enllaç corresponent a la sessió escollida. No és necessari inscriure-s’hi prèviament.