ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Èxit de participació i públic al III Gran Premi de Marxa, Jordi Llopart
PUBLICAT Dilluns, 02.02.2026
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic

Aquest diumenge ha tingut lloc el tercer Gran Premi de marxa, memorial Jordi Llopart Ribas. Aquest any la prova ha estat puntuable per al Campionat de Catalunya, essent el nostre circuit, homologat per la Federació Espanyola d'Atletisme. Ha sigut tot un èxit de participació i públic, amb 236 atletes i 41 equips. El compromís de la Federació Catalana d'Atletisme és seguir portant el campionat de Catalunya a Canet de Mar. 

Entre les autoritats que van acompanyar-nos, destaquem la presència de Chuso García Bragado, atleta vuit vegades olímpic, Mercè Rosich, presidenta de la Federació Espanyola d’Atletisme, Vicente Egido i Cèsar Thovar, delegat territorial de la Secretaria General de l’Esport.

Des de l'Ajuntament agraïm la participació de totes les persones participants, així com d'entitats i organitzadors, sense els quals no seria possible assolir el nivell d'èxit que tenim. Gràcies!!

classificació Marxa Llopart

classificació Marxa Llopart

Fitxer: CLASSIFICACIONS_INDIVIDUAL_CLUBS_MARXA_2026.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 34
Mida: 14.69 MB

fotos Marxa LLopart

^