Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Les escoles de Canet s'apunten a la campanya El mercat em cuida
PUBLICAT Dimecres, 24.01.2007
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic

La Diputació de Barcelona és la impulsora d'aquesta campanya que s'està fent a més d'una trentena d'escoles de la província. Els tres centres de primària de Canet, el CEIP Misericòrdia i els col.legis Santa Rosa de Lima i Yglesias, ja s'hi han inscrit.

imatge promocional de la campanya El mercat em cuida L'objectiu del mercat em cuida és difondre els valors nutricionals dels aliments i els beneficis de portar una alimentació equilibrada i saludable i destacar l'important paper dels mercats municipals per aconseguir-ho.

El programa pedagògic que la Diputació, a través de l'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament, ens oferirà se centrarà en fer que les nenes i els nens de Canet:

  • Coneguin i siguin conscients de què mengen i perquè
  • Valorin la importància de la varietat alimentària i coneguin el paper clau de determinats aliments en la promoció de la salut
  • Sàpiguen aplicar a la vida diària els coneixements adquirits
  • Coneguin els mercats municipals i els avantatges de comprar-hi els aliments
  • Sàpiguen moure's i operar dins els mercats

La campanya ja ha començat en algunes poblacions. A Canet es preveu que es faci a finals de febrer.

Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar
Tel. 937 943 940
Adreces correu