
L’Ajuntament de Canet de Mar informa que, a partir de l’any 2026, la Fira Mercat Modernista es celebrarà el darrer cap de setmana de setembre.
Aquesta decisió respon a la voluntat de millorar la planificació i la coordinació d’esdeveniments al calendari cultural i turístic, i d’evitar coincidències amb altres cites destacades com la Fira de Cardedeu i la prova esportiva Ironman, que tenen lloc el primer cap de setmana d’octubre.
Així doncs, la 18a edició de la Fira Mercat Modernista de Canet de Mar tindrà lloc els dies 25, 26 i 27 de setembre de 2026.
Amb aquest ajustament de dates, es busca facilitar la participació de públic, entitats i expositors, així com reforçar la projecció i singularitat d’un dels esdeveniments més emblemàtics del municipi i de referència en el món del modernisme a Catalunya.