ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
L'alcalde i el regidor d'Esports assisteixen a la presentació del Pla de xoc d'equipaments esportius de la Generalitat
PUBLICAT Dimarts, 28.10.2025
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
Acte conselleria esports

Aquest dilluns 27 d'octubre a la tarda, l'alcalde de Canet de Mar, Pere Xirau i el regidor d'Esports, Joan Majó, han assistit a la presentació del Pla de xoc d'equipaments esportius impulsat per la Generalitat de Catalunya. L'acte ha comptat amb la participació de diverses autoritats del món de l'esport i del govern català.

Un cop finalitzada la presentació, els representants municipals han mantingut una breu trobada amb el conseller d'Esports, Berni Álvarez, el secretari general de l'Esport, Abel Garcia, i la delegada del Govern a Barcelona, Pilar Díaz, qui va visitar el nostre municipi el passat 15 d'octubre.

Durant la conversa, l'alcalde ha traslladat al conseller la necessitat de desencallar el projecte de la nova pista poliesportiva coberta de Canet de Mar, una infraestructura molt esperada que permetria ampliar els espais d'entrenament i competició per a les entitats esportives locals.

Des de la conselleria s'han compromès a agilitzar el procés administratiu per fer possible aquesta nova instal·lació, i el secretari general ha expressat el seu interès per visitar aviat el municipi per conèixer de primera mà la realitat esportiva de Canet.

^