ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Nova jornada de tramitació del DNI a Canet de Mar
PUBLICAT Dijous, 25.09.2025
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic

Arran d’unes incidències tècniques i informàtiques produïdes a la seu de la Policia Nacional, una vintena de persones no van poder renovar el seu document nacional d’identitat en la darrera convocatòria feta a Canet de Mar.


Per tal de donar resposta a aquesta situació, la Policia Nacional ha programat una nova jornada de desplaçament de l’equip mòbil el proper 13 d’octubre de 2025. En aquesta sessió es podrà atendre les 22 persones afectades i, a més, també es recolliran noves sol·licituds de tramitació del DNI.


El document renovat o expedit s’haurà de recollir personalment el 15 d’octubre de 2025 a la mateixa comissaria. Cal tenir en compte que és imprescindible demanar cita prèvia, una per cada DNI a tramitar.


Dates de referència
 • 13 d’octubre de 2025: Jornada de renovació o primera expedició del DNI
 • 15 d’octubre de 2025: Recollida del document a la comissaria


Documentació necessària.

Segons el tràmit que es vulgui fer, caldrà presentar:


Renovació per caducitat: fotografia de carnet en color, amb fons blanc, i el DNI caducat.

Primera inscripció (1r DNI): fotografia de carnet en color, certificat literal de naixement expedit amb data inferior a 6 mesos i certificat d’empadronament amb data inferior a 3 mesos.

Renovació per canvi de domicili: fotografia de carnet en color i certificat d’empadronament amb data inferior a 3 mesos.

Renovació per pèrdua, robatori o deteriorament: imprès de la denúncia presentada.


Amb aquesta nova convocatòria, es vol garantir que totes les persones afectades puguin tramitar correctament el seu document, alhora que es facilita el servei a aquells veïns i veïnes que necessitin expedir o renovar el seu DNI.

^