ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Les fortes tempestes d'aquesta nit deixen afectacions en diversos punts del municipi
PUBLICAT Dilluns, 01.09.2025
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
màquina treballant

Aquesta passada nit, les tempestes de forta intensitat han provocat diverses afectacions a Canet de Mar. Des de primera hora del matí, la Brigada d'Obres i Serveis, juntament amb l'Àrea de Medi Ambient i l'empresa de neteja RESMAR, treballen de manera coordinada per restablir la normalitat i garantir que l'espai públic torni a estar en bones condicions.

Les zones més afectades han estat la rotonda de les pistes d'atletisme i la Ronda Sant Jordi, on ha baixat abundant sorra procedent del camí de la Creu de Pedracastell; la Ronda Ferrer de Canet, que connecta amb aquest mateix camí; així com trams de l’Avinguda Doctor Fleming, el Passeig de la Mare de Déu i la plaça Onze de Setembre. També han quedat alterades altres zones properes a camins de sorra, com els carrers Anselm Clavé i Alcalde Fors.

A més, s'han vist afectats els passos subterranis de la Riera Sant Domènec i de l'Avinguda Maresme, on s'ha acumulat aigua i sediments.

Al llarg del dia d’avui, es preveu que les tasques de neteja i reparació acabin de normalitzar tots aquests espais. Tanmateix, el Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) manté l'alerta per previsió de noves pluges intenses durant la jornada.

Des de l'Ajuntament de Canet de Mar fem una crida a la prudència i a extremar les precaucions, especialment a les zones més exposades a acumulacions d'aigua i a les vies properes a torrents o camins de sorra.

^