ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Canet commemora el Dia Mundial contra el maltractament a la gent gran amb una Caminada Popular
PUBLICAT Dimecres, 11.06.2025
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic

Canet de Mar se sumarà a la commemoració del Dia Mundial per a la presa de consciència sobre l'abús i el maltractament de les persones grans amb una caminada popular promoguda pel Consell Comarcal del Maresme i organitzada al nostre municipi per les entitats Associació de Jubilats de Canet de Mar, L'Esplai Associació de Gent Gran i Sàlvia i compten amb la col·laboració i suport de l'àrea de Gent Gran de l'Ajuntament.

Sota el lema "El Maresme suma passes", aquesta activitat vol sensibilitzar la ciutadania i fomentar el respecte i la cura cap a la gent gran.

La sortida serà a les 10 del matí davant de Comediants, i el recorregut seguirà per la riera Gavarra, passarà per Sant Domènec i finalitzarà al Passeig Marítim, just davant del Neptú. Un cop acabada la caminada, s’oferirà fruita i aigua a tots els participants.

L’activitat està oberta a tothom i es convida a tota la població a participar-hi com a mostra de suport a les persones grans i de rebuig a qualsevol forma de maltractament.
Es recomana que les persones participants prenguin mesures de protecció solar, com ara portar gorra, ulleres de sol i crema protectora.

caminada

caminada

Fitxer: cartell_caminada_canet__tots_els_logos.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 1.08 MB

Enllaç a l'acte d'agenda

^