Dies 21, 22, 23 i 26 de maig
L'Ajuntament de Canet de Mar, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, inicia una campanya informativa adreçada als establiments comercials del municipi. L'objectiu principal és assegurar que els comerços compleixin amb els requisits mínims exigibles pel que fa a la informació que han de proporcionar als consumidors.
La iniciativa busca informar, verificar i assessorar sobre la normativa vigent en aspectes clau com els horaris comercials, la disponibilitat de fulls oficials de reclamació, la correcta exhibició dels preus de venda al públic i l'emissió de justificants de pagament.
A partir del 21 de maig, tècnics inspectors degudament acreditats per l'Ajuntament començaran a visitar diversos establiments de restauració i hostaleria. Durant aquestes visites, s'informarà els comerciants sobre aquells aspectes que calguin adaptar a la normativa actual.
Volem destacar que aquesta campanya té un caràcter exclusivament informatiu. L'objectiu és que els establiments coneguin en detall quins són aquests requisits mínims exigibles en matèria d'informació al consumidor, fet que ajudarà a prevenir posteriors denúncies o sancions derivades del possible incompliment de la normativa vigent.
Per a qualsevol consulta o aclariment, els interessats poden adreçar-se a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de l'Ajuntament, a través del telèfon 937 954 625.