S'inicia un procés públic perquè entitats de Canet puguin fer-se càrrec de l’explotació de les barraques que s’han d’instal·lar les nits del 27 i 28 de juny de 2025 al passeig Marítim. Aquest servei, s'atorgarà mitjançant un procediment de llicència d'ocupació de domini públic.
Termini de presentació: 7 de maig
Qui hi pot participar Entitats i associacions inscrites al Registre Municipal d’Entitats que tinguin per objecte desenvolupar finalitats socials, juvenils, culturals, educatives o esportives en l’àmbit del municipi de Canet de Mar i que no tinguin ànim de lucre.
QUÈ hi podran ferLes entitats seleccionades vendran o subministraran beguda i menjar durant les nits del 27 i del 28 de juny de 2025. També es faran càrrec d’altres aspectes organitzatius de l’esdeveniment que es detallen al document de condicions.
Finalitat de l'adjudicació La finalitat de l’adjudicació de les barraques és, a part de donar servei al públic assistent, donar l’oportunitat a les entitats que hi concorren de recaptar fons per organitzar activitats obertes a tota la ciutadania del municipi durant l’any.
Com i quan s'ha de presentar la sol·licitud Com s'explica a les bases que trobareu als enllaços que acompanyen aquesta notícia, les sol·licituds s'han de presentar de forma telemàtica al Registre d’entrada de l’Ajuntament de Canet de Mar (tramitació en línia). El termini per fer-ho és de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la darrera publicació al BOPB i a l'e-tauler (els dies hàbils vénen determinats per llei, i en el cas d'Espanya, es consideren dies hàbils dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres no festius).
Enllaços i documentació relacionada:Anunci E-Tauler
Bases barraques 2025
Model sol·licitud i declaració responsable BARRAQUES 2025