ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
L'Ajuntament rep alumnes de 6è de les escoles FEDAC Yglesias i FEDAC Canet
PUBLICAT Dijous, 04.04.2024
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic

Avui a les 10 hores ha tingut lloc a la Sala de Plens de l’ajuntament un Acte per a la constitució de dues cooperatives escolars, on han assistit l’Alcalde i la regidora d’Educació.

Amb aquests dos centres l'Ajuntament, a través de les regidories de Promoció Econòmica i Educació, està treballant un projecte de la Diputació de Barcelona que es diu CuEmE.

Les classes de 6è es constitueixen en cooperatives, elaboren un producte i el comercialitzen. Avui han vingut a l’Ajuntament a  realitzar els tràmits necessaris a l’OAC per donar d’alta la seva Cooperativa i han estat rebuts per la regidora d’Educació i per l’Alcade, qui els ha lliurat el NIF de la Cooperativa en un acte que ha tingut lloc a la Sala de Plens de l’Ajuntament. Amb aquest acte les seves Cooperatives han estat formalment constituïdes

Visita alumnes FEDAC

Visita alumnes FEDAC

logo CUEME  logo DIBA VERTICAL

^