ES|EN|FR
TelŔfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botˇ que mostra/amaga men˙ lateral
Comunicats oficials
L┤Ajuntament s┤assessora per tal d┤ajudar a les ve´nes i els ve´ns dels habitatges dotacionals del Rial dels Oms
Habitatge ha emplašat a les ve´nes i els ve´ns a reunir-se amb l┤advocat de l┤OMIC per poder obtenir assessorament directe
PUBLICAT Dijous, 19.01.2023
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electr˛nic

L’Ajuntament de Canet de Mar ha estat coneixedor de la situaciˇ en la qual es troben les ve´nes i els ve´ns dels habitatges de protecciˇ oficial, ubicats al Rial dels Oms, i fa dies que treballa amb diferents administracions per tal de poder trobar i oferir l’ajuda mÚs adequada a les persones afectades.

Fa unes setmanes, Visoren, l’empresa encarregada de gestionar aquests habitatges va contactar amb les persones que viuen en aquests pisos per avisar-los sobre el cobrament d’una nova tarifa de la renda mensual a causa de l’encariment del preu dels subministraments i de les despeses de comunitat. Aquest serÓ de carÓcter retroactiu (2022).

Davant del neguit que aquest avÝs ha provocat en les ve´nes i ve´ns de l’immoble, l’└rea d’Habitatge de l’Ajuntament ha contactat amb els serveis de Suport TŔcnic en matŔria d’Habitatge que s’ofereixen des de la Diputaciˇ de Barcelona i des del Consell Comarcal del Maresme. Per una banda, s’ha preguntat sobre la legalitat d’aquest augment de rebuts i el fet que s’obligui a les ve´nes i ve´ns de l’immoble a fer efectiu un pagament de carÓcter retroactiu en uns terminis tan ajustats. Per altra banda, tambÚ s’ha consultat sobre com podem ajudar, des de l’administraciˇ p˙blica, a les ve´nes i els ve´ns que es troben en aquesta situaciˇ.

L’Ajuntament de Canet es mostra crÝtic davant d’aquesta pujada desproporcionada de preus. En aquest mateix sentit, tambÚ es considera que els terminis donats per part de l’empresa, des de la primera comunicaciˇ i fins que les ve´nes i ve´ns hagin de fer efectiu el pagament, no sˇn els adequats.

L’└rea d’Habitatge estÓ en contacte permanent amb els representants de la comunitat de ve´ns i se’ls ha instat a reunir-se amb la TŔcnica de l’Oficina d’Habitatge i amb l’advocat de l’OMIC per tal de poder obtenir assessorament directe.

^