A partir del pròxim 22 de setembre, l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Canet de Mar tornarà a prestar servei els dijous a la tarda.
Concretament, l’horari de l’OAC serà:
- De dilluns a divendres: de 9:00 a 14:00 hores.
- Dijous de 9:00 a 14:00 hores i de 17:00 a 19:00 hores.
Recordem que del 15 de juny i fins al 15 de setembre, l'Oficina d'Atenció Ciutadana modifica el seu horari habitual i, durant aquests mesos d’estiu, només presta servei durant els matins.
Quins serveis ofereix l’OAC?
- Registre d'entrada i sortida de documents (presencial i electrònic).
- Atenció directa al ciutadà (presencial, telefònica i virtual) i derivació a les àrees i departaments responsables.
- Gestió del correu postal de la corporació.
- Gestió del padró d'habitants (suport al departament d'Estadística).
- Elaboració de continguts informatius puntuals (avisos, incidències ...)
- Informació de tots els serveis municipals i derivació (si és possible) a d'altres serveis públics.
- Informació de tots els tràmits que es poden fer a l'Ajuntament de Canet de Mar.
- Tramitació inicial o completa dels tràmits assignats
- Gestió administrativa del Cementiri Municipal
On la pots trobar?
- Carrer Ample, 11. Edifici principal de l’Ajuntament de Canet de Mar.
Telèfon de contacte
Correu electrònic