Les families que ho desitgin poden presentar la sol·licitud als ajuts individuals de menjador per al curs 2021-2022 del 24 de maig al 18 de juny a través de la pàgina web de l'Ajuntament de Caner de Mar o presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), ubicada al carrer Ample, 11.
Els ajuts individuals de menjador escolar són una prestació que s'adreça a infants i joves empadronats a Canet de Mar i escolaritzats a les etapes d'Educació Infantil, Primària i Secundària Obligatòria, sempre que el seu centre ofereixi servei de menjador.
Beneficiaris:
Podrà ser beneficiari d'aquest ajut l'alumnat que :
1.- Estigui matriculat en un centre educatiu sostingut amb fons públics de la comarca del Maresme en qualsevol dels cursos dels ensenyaments de segon cicle d'educació infantil, educació primària, educació especial i educació secundària obligatòria (si el centre ofereix servei de menjador), durant el curs corresponent a la convocatòria. Cal tramitar la sol·licitud al municipi on s'estigui empadronat.
2.- No tingui dret al servei de menjador amb caràcter preceptiu i, per tant, gratuït.
3.- No estigui en acolliment residencial.
4.- Faci ús del servei de menjador escolar. És condició indispensable que el centre disposi de servei de menjador escolar. Documentació obligatòria a totes les peticions:
- Model de sol·licitud CCM1. No es tramitaran sol·licituds que no estiguin signades per tots els membres de la unitat familiar majors de 18 anys. És obligatori, en el cas del sol·licitant informar l'IDALU de cada alumne (codi identificador únic que s'assigna a cada alumne. Si no el sabeu, heu de consultar-lo al centre educatiu).
- NOMÉS EN CAS QUE SIGUI LA PRIMERA VEGADA QUE DEMANA L'AJUT.
- Certificat de convivència actual, en cas de no presentar-lo el sol·licitant declara de forma responsable amb la signatura del model CCM1, que disposa de la documentació que acredita el domicili informat i que té el consentiment de totes les persones que consten empadronades al domicili perquè el Consell Comarcal, l'Ajuntament o el Departament d'Educació puguin obtenir les dades del padró amb l'única finalitat de resoldre el tràmit.
Acreditació de la situació econòmica de l'any 2020
Es recomana que els sol·licitants facin la declaració de la renda
Documentació complementària de la situació familiar:
Només en cas que demaneu l'ajut per primera vegada o que la documentació hagi caducat i l'hageu renovat
Lloc i termini de presentació de sol·licituds
Les sol·licituds dels infants empadronats a Canet de Mar s'han de presentar entre el 24 de maig i el 18 de juny preferentment de manera telemàtica al portal de tràmits de la web de l'Ajuntament de Canet de Mar https://canetdemar.cat o bé a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de Canet de Mar, carrer Ample, 11.
Fora d'aquest termini només podran demanar ajut de menjador:
a) els alumnes nouvinguts a la comarca que en el termini de presentació de sol·licituds no tenien plaça assignada
b) els alumnes amb situacions sobrevingudes en què la situació econòmica familiar s'ha vist afectada per força major i degudament justificada pels serveis socials.
DOCUMENTACIÓ
![]() | Sol·licitud beques menjador Fitxer: Sol.licitud_ajut_inidividual_de_menjador_Consell_Comarcal.pdf Format: Acrobat-PDF |
![]() | Bases beques menjador 21-22 Fitxer: Bases_AIMS_catala_21_22.pdf Format: Acrobat-PDF |
![]() | Cartell ajuts beques menjador 2021-22 Fitxer: Ajuts_menjador_escolar.pdf Format: Acrobat-PDF |