ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
La Generalitat congela els ajuts per pagar el lloguer davant l´allau de sol·licituds
PUBLICAT Dijous, 04.06.2020
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic

Des del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya s’ha decidit congelar la presentació de sol·licituds de les ajudes per contribuir a minimitzar l’impacte econòmic i social pel Coronavirus en el pagament del lloguer de l’habitatge habitual.

Aquesta decisió s’ha pres després de la gran allau de peticions presentades.  Aquesta suspensió es mantindrà fins que es puguin tramitar i valorar totes les sol·licituds ja presentades i que permetin garantir que la disponibilitat de crèdit sigui suficient.

Aquesta resolució, que trobareu adjunta en aquesta notícia, entrarà en vigor demà dia 4 de juny de 2020, per tant, les persones interessades poden seguir presentant sol·licituds durant el dia d’avui.

En tot cas, recomanem al ciutadà que realitzi el tràmit de l’ajut MITMA de forma telemàtica a través del següent enllaç.

Resolució TES 1199

Resolució TES 1199

Fitxer: Resolucio_TES_1199_2020.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 2
Mida: 35.72 kB

^