L'Àrea de Promoció Econòmica prepara una jornada de sensibilitazació en la prevenció de riscos laborals. Es farà a finals de febrer a Vil.la Flora.
S'adreça a tothom, però especialment als empresaris locals per tal d'informar-los sobre la Llei de prevenció de riscos laborals. Es donaran a conèixer els avantatges, les obligacions generals que disposa la llei i els principis i l'estructura de l'acció preventiva. També s'informarà dels requisits necessaris per poder aplicar la llei en funció de les característiques de l'empresa.
La jornada durarà aproximadament dues hores. Encara no s'ha fixat la data exacta, però ja podeu apuntar-vos-hi i demanar informació a l'Àrea de Promoció Econòmica, a Vil.la Flora. Demaneu per l'Eva Sánchez
Informació publicada el dilluns 23 de gener de 2006