
Des de la Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona, conscients de la preocupació general sobre les notícies relacionades amb el Coronavirus, ens han fet arribar un seguit d’enllaços on la ciutadania pot respondre tots els seus dubtes sobre aquesta qüestió.
Des de la Secretaria de Salut Pública de la Generalitat de Catalunya es fa arribar informació de manera constant al Cercle de Turisme. Les darreres informacions facilitades per aquesta institució son “tranquil·litzadores respecte a la situació” i han indicat que “no existeix cap motiu d’alarma” i que no està “justificada cap modificació de la normalitat diària”.
En els següents enllaços trobareu més informació al respecte:
Protocol d’actuació a Catalunya
Preguntes i Respostes sobre el Coronavirus. ASPCAT
Preguntas y Respuestas sobre el nuevo Coronavirus. Ministerio de Sanidad
Actualización de información sobre el Coronavirus. Ministerio de Sanidad
Des de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona i també des de l’Ajuntament de Canet de Mar recomanem consultar aquests canals o d’altres d’informació oficial a fi de disposar de dades contrastades sobre aquest episodi. Davant de qualsevol tipus de dubte s’ha de trucar al 061.