Des de fa uns anys, els Serveis Socials de l'Ajuntament de Canet de Mar hem recollit roba usada per tal de fer-la arribar a les persones que ens l'han sol·licitada. A partir de l'any vinent deixarem de fer aquest servei.
Durant l'any 2005 hem comptat amb la col·laboració de les persones voluntàries de la Societat Sant Vicenç de Paül – Càrites, amb les quals hem treballat conjuntament per tal de classificar la roba i preparar els lliuraments.
Hem arribat a l´acord de que a partir de l´any vinent serà aquesta societat qui portarà a terme aquesta tasca.
A partir del dia 10 de gener, la Societat Sant Vicenç de Paül – Càrites tindrà el seu local al carrer Ample, 22 i l'horari d´atenció serà dimarts, dimecres i divendres de 17,30 a 20,00 h.
Informació publicada el dimarts 27 de desembre de 2005