A partir de les 8 del vespre d'aquest divendres 18 de novembre, les urgències mèdiques s'atendran a la nova ubicació del CAP, a Vil.la Flora.
La instal.lació del mòdul que allotjarà el servei de salut està enllestida. Al migdia del divendres es farà el trasllat de la línia telefònica i a partir d'aleshores s'hi anirà portant tot el material mèdic, sanitari i d'oficina.
Dilluns 21, el CAP de Canet funcionarà amb normalitat a Vil.la Flora. L'única instal.lació que tardarà una mica més a funcionar és la informàtica. Des de l'ambulatori s'ha fet una nota informativa en què es demana als usuaris del centre que hagin de sol.licitar revisions o visites que no requereixin atenció immediata, que s'esperin a fer-ho al desembre.
Informació publicada el dijous 17 de novembre de 2005