Des del dia 6 fins al 17 d´octubre, la
Policia Localfa controls de velocitat amb un vehicle radar, cedit pel Servei Català de Trànsit.
Aquests controls es durant a terme a les vies següents:
Riera Gavarra – Via Cannetum – Ronda St. Elm – Ronda Dr. Angles – Rda. Dr. Manresa – Rda. St. Jordi – Carrer Barcelona – Rda. Anselm Clavé - Carretera Nacional II.
Les vies objecte de control estaran senyalitzades amb l'indicador circumstancial de “control radar”. La Policia recorda que la velocitat màxima al nucli urbà és de 30 km/h. i a la carretera N-II, al seu pas per Canet de Mar, d'entre 50 i 70 Km/hora, depenent del tram.
Aquests controls tenen la finalitat de conscienciar els conductors sobre la importància que té l'excés de velocitat en la conducció i en la seguretat vial, així com en els accidents de trànsit.
L'anterior etapa de controls amb radar va fer-se entre el 26 de juliol i el 15 d'agost. Un total de 288 vehicles van ser denunciats per superar la velocitat màxima permesa. més
Informació publicada el dijous 6 d'octubre de 2005