La Policia Local de Canet de Mar deté un conductor begut amb una taxa d´alcohol sis vegades superior al màxim permès.
Els fets van succeir la nit de divendres a dissabte quan, una patrulla de la Policia Local, va detectar un conductor d´un vehicle circulant per la carretera N-II sense la il·luminació obligatòria.
Quan els agents van aturar el vehicle es van adonar que el conductor presentava clars símptomes d´anar influenciat pel consum d´alcohol.
La primera prova d´alcoholemia va donar un resultat de 1,49 mg/l. per l´aire expirat, una taxa d´alcohol sis vegades superior al màxim permès de 0,25 mg/l.
Aquest conductor, de 58 anys i veí de Mataró, ha estat imputat per la comissió d´un delicte contra la seguretat del trànsit.
Informació publicada el 29 d'agost de 2005