Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Obert el trànsit a la riera Buscarons
PUBLICAT Dilluns, 18.07.2005
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic

Divendres 22 de juliol, a partir de les 7 de la tarda, s'obrirà al trànsit la plaça de la Llenya i la riera Buscarons.

vista de la riera Buscarons

 Es permetrà doncs la circulació de vehicles des de la riera Gavarra i des de tots els carrers que enllacen amb la riera Buscarons.

Les obres d'urbanització es donen ja per acabades. Els darrers dies s'ha asfaltat la calçada i s'estan fent els darrers treballs a les voreres. Ja ha passat també el període d'assentament de la pedra de la plaça de Llenya i per aquest motiu, a partir de divendres, també s'hi permetrà el pas de vehicles.

La inauguració oficial la farà el conseller de Governació i Administracions Públiques, l'Honorable Senyor Joan Carretero i Grau, el dissabte 30 de juliol.


normes de circulació a la riera Buscarons

Informació publicada el dilluns 18 de juliol de 2005

Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar
Tel. 937 943 940
Adreces correu