Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Obert al trànsit el darrer tram de la ronda del Dr. Manresa
PUBLICAT Dilluns, 18.07.2005
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic

Divendres 15 de juliol va quedar definitivament obert al trànsit el darrer tram de les rondes de Canet.

vista general de la ronda del Doctor Manresa

Es tracta de l'enllaç de la zona del Grau amb la ronda del Doctor Manresa. Amb aquesta urbanització, que ha durat dos anys, ja podem travessar Canet sense necessitat de passar pels carrers del centre històric.

Això donarà fluïdesa al trànsit i millorarà la mobilitat rodada. El tram obert aquest cap de setmana té poc més de 400 metres, amb un carril per a cada sentit i passos de vinanats elevats per reduir la velocitat dels vehicles. La zona també disposa d'un espai de jocs infantils.

Inauguració ronda del Doctor Manresa Les obres tenien un pressupost de 763.554 euros i han anat a càrrec de la junta de compensació de la zona. El seu president, Francisco Ortega i l'alcalde Joaquim Mas han estat els encarregats de tallar la cinta en l'acte inaugural. Ho han fet acompanyats de diversos regidors del consistori, entre ells els responsables d'Urbanisme i d'Obres i Via Pública, els tinents d'alcalde Ibis Puig i Rafel Dulsat, de la resta de promotors de la urbanització i d'un bon nombre de veïns i veïnes de Canet.

A la zona és previst que s'hi construeixin una setantena d'habitatges. A més a més de la zona verda i el parc infantil, també s'hi reserva un espai per a equipaments públics.

Nom de la ronda: Francesc Parera

Informació publicada el dilluns 18 de juliol de 2005

Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar
Tel. 937 943 940
Adreces correu