El passat 27 de novembre va tenir lloc al CRTTT una Jornada d’Interacció Empresarial – networking - organitzada per l’Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament amb la finalitat de facilitar a les empreses del municipi la generació de noves col·laboracions estratègiques entre elles per tal de millorar la seva competitivitat empresarial.
La jornada va ser conduïda per Teia Guix (Co-Emprèn), consultora experta en temes de cooperació, creativitat i co-innovació. Va ser una jornada dinàmica en la qual empresaris i emprenedors van participar activament. Tots ells van poder presentar la seva empresa en clau de col·laboració i així es van poder conèixer i interactuant entre ells, la qual cosa els va permetre establir futures connexions en l'àmbit empresarial.
La jornada va servir també per reflexionar com amb la creació d’un ecosistema – una xarxa entre altres empreses i professionals- es pot crear una proposta de valor més innovadora i competitiva per a la seva empresa. Una jornada on van sorgir també noves propostes i necessitats del teixit productiu de Canet i on es va reconèixer la necessitat de continuar realitzant aquest tipus de jornades pel valor que aporta el fet que empresaris, professionals i emprenedors del municipi es coneguin i interactuïn entre ells i elles.
Una jornada que ha tingut una valoració molt positiva per part dels participants, ja que han pogut detectar possibles sinèrgies entre ells i han establert contactes que tindran continuïtat en el temps. Desitgem que puguin fructificar i aportin més valor i competitivitat a les seves respectives empreses.