Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
"Innova en el model de negoci", nou taller gratuït per a empresaris i emprenedors
PUBLICAT Dilluns, 22.05.2017
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic

Cartell taller innova en el model de negoci - maig 2017Els dies 29 de maig i 5 de juny es farà a Vil·la Flora el taller Innova en el model de negoci. S'adreça a empresaris i emprenedors. És gratuït i es farà a la tarda, de 15.30 a 19.30 hores. Es tracta d'una formació pràctica on s'aprendran tècniques de creativitat per aplicar al model de negoci que ajudaran a innovar, determinar la proposta de valor de l'empresa i a guanyar en competitivitat.

L'impartirà Jordi Puigdellívol, professor i expert en emprenedoria, innovació, gestió start-up i  model de negoci; de la Consultora Start-Up & Innovation Sherpa.

PROGRAMA

•    Innovació: posant alguns punts sobre les “i’s”.
•    El model de negoci: concepte, eina i aplicacions.
•    Disseny visual del model de negoci actual de cada empresa.
•    Claus per innovar en qualsevol empresa i la metodologia d’innovació.
•    Immersió: exploració analítica i col·laborativa per millorar el model de negoci de la nostra empresa.
•    Pensament lateral: tècniques per potenciar la creativitat.
•    Patrons de model de negoci.
•    Ideació: exploració creativa i col·laborativa per millorar el model de negoci de la nostra empresa
•    Conclusions individuals i col·lectives: línies de treball amb potencial per a cada empresa.

Les inscripcions s'han de fer a Promoció Econòmica al telèfon 93 795 46 25 o través de l'adreça demperedd@canetdemar.cat

Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar
Tel. 937 943 940
Adreces correu